დღეს შევქმენი და დავარედაქტირე რუბრიკები, რითაც შევაფასებ მოსწავლეთა პრეზენტაციას. პროექტში გამოყენებული მაქვს აქტივობა, რომლის ფარგლებში მოსწავლეებს ვყოფ ჯგუფებად. ჯგუფებად დაყოფისათვის გამოვიყენე მეთოდი "მხიარული ემ-ენდ ემსი"
თითოეული მოსწავლის შეფასება რომ ვაწარმოო, ამისათვის ვიყენებ კოლაბორაციულ შეფასების რუბრიკებს, რომელშიც როგორც თვითშეფასების ასევე მასწავლებლის შეფასებისა და თანატოლთა შეფასების მახასიათებლები მაქვს შეტანილი. ამ შეფასების ინსტრუმენტებსა და მეთოდებს მოსწავლეებს წინასწარ გავაცნობ, რათა ისინი თვითრეგულირებად მოსწავლეებად ავღზარდო. ასევე გავიგე რომ პროექტით სწავლებებში აუცილებელია ფასილიტაცია და დეფერენცირებული სწავლებები.
სახელმძღვანელოდან გავიგე,რომ შეფასების ინსტრუმენტები და მეთოდები სასურველია მოსწავლეებთან ერთად შევიმუშავოთ, რაც დაგვეხმარება საკითხის უკეთ გააზრებაში.
თითოეული მოსწავლის შეფასება რომ ვაწარმოო, ამისათვის ვიყენებ კოლაბორაციულ შეფასების რუბრიკებს, რომელშიც როგორც თვითშეფასების ასევე მასწავლებლის შეფასებისა და თანატოლთა შეფასების მახასიათებლები მაქვს შეტანილი. ამ შეფასების ინსტრუმენტებსა და მეთოდებს მოსწავლეებს წინასწარ გავაცნობ, რათა ისინი თვითრეგულირებად მოსწავლეებად ავღზარდო. ასევე გავიგე რომ პროექტით სწავლებებში აუცილებელია ფასილიტაცია და დეფერენცირებული სწავლებები.
სახელმძღვანელოდან გავიგე,რომ შეფასების ინსტრუმენტები და მეთოდები სასურველია მოსწავლეებთან ერთად შევიმუშავოთ, რაც დაგვეხმარება საკითხის უკეთ გააზრებაში.
No comments:
Post a Comment